czwartek, 29 grudnia 2016

Od Thomas'a Cd. Harry'ego

- No cóż.. -westchnąłem -..nie będę Ci przeszkadzał -powiedziałem i zerwałem się z ziemi
- Jakby co, będę na stołówce.. -wymamrotałem
Zacząłem już iść w stronę akademika, ale przypomniałem sobie, że jak zwykle się nie przedstawiłem
- ...a! Jestem Thomas -powiedziałem na co chłopak delikatnie się uśmiechnął
Nie czekając na odpowiedź odszedłem.
Jak zapowiedziałem, tak zrobiłem. Poszedłem na stołówkę. Spędziłem tu jakieś dwie godziny, gapiąc się jak zombie w komórkę. Właśnie nabijałem lvl w "pafafiksie", gdy nagle ktoś przyszedł, a ja skusiłem
- Kurwa!! -wrzasnąłem i rzuciłem telefonem
- Oj. Emm.. ee... prze-przepraszam... -powiedział znajomy (choć nie do końca) chłopak
- To nie twoja wina.. -powiedziałem i potarłem dłonią kark
- Uff.. -odsapnął chłopak, po czym dodał - Harry... Mam n-na imię Harry..
Uśmiechnąłem się szczerze, choć mogłem w tym momencie wyglądać jak pedofil. Bez obrazy, ale gabarytowo Harry wygląda jak dziecko.. Właściwie to nie wiem nawet ile ma lat.. No ale cóż, nie po to tu jestem..
- Miło mi Cię poznać - powiedziałem po sekundzie ciszy

<Harry? masz jakiś pomysł ? xd>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz