środa, 28 grudnia 2016

Od Luke'a cd. Pain

- Mi również. - uśmiechnąłem się ściskając jej dłoń.
Zastanawiałem się, czy dziewczyna się zmieniła. Bo być może już nic nie pozostało ze "starej Nicole" i faktycznie żałuje, że była niemiła dla Pain. 
- Może jak skończymy robić zdjęcia wpadniesz do nas? - spytałem.
Pain zmierzyła mnie groźnym wzrokiem.
- Jasne, bardzo chętnie. - uśmiechnęła się szeroko.
Robiliśmy zdjęcia, rozdawaliśmy autografy i w miarę możliwości zamienialiśmy parę zdań z fanami. Musieliśmy już kończyć, więc wszyscy udaliśmy się do budynku za sceną. 
Zapoznałem Nicole z resztą zespołu, a wszyscy podchodzili do niej dość podejrzliwie, jednak normalnie z nią rozmawiali. 
- Luke, co ty robisz? Przecież ona tylko próbuje być dla was miła, dla mnie też. Tak naprawdę to chętnie właśnie obrobiłaby mi dupę! - zaczęła się denerwować Pain.
- Uspokój się. Może naprawdę się zmieniła.
- Luke.. tacy ludzie się nie zmieniają! 
- Pozwól mi to sprawdzić. - uniosłem ręce w geście obronnym.
- Dobra, rób co chcesz - westchnęła głęboko - Ale jak mi coś zrobi to twoja wina!
Wywróciłem oczami z uśmiechem 
ten gif był tu już kilka razy, ale uwielbiam go XD <3
~~~~
Dziewczyna strasznie się do mnie przystawiała i robiło się to już cholernie denerwujące. Rozumiem, że mogła się cieszyć, chcieć nas poznać czy coś, ale bez przesady! W pewnym momencie podeszła do mnie i zaczęła się przytulać całkowicie olewając swoją ( jak to powiedziała ) koleżankę - Pain. Okej! Można przytulić się z fanką czy też z fanem, ale bez przesady! 
- Pain - szepnąłem nad jej uchem.
- Luke - odszepnęła z uśmiechem.
- Ona się do mnie przystawia, ratuj. 


Pain? XD <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz