piątek, 30 grudnia 2016

Od Ashton'a CD Seleny

Zamknąłem drzwi i poszedłem do swojego pokoju. Od razu rzuciłem się na łóżko. Po chwili dołączył do mnie Demon. Spojrzałem na wyświetlacz telefonu, dochodziła dwudziesta druga. Wstałem i skierowałem się do łazienki. Wziąłem ciepły prysznic i umyłem zęby. Ponownie położyłem się na łóżku. Siedziałem chwilę na laptopie, lecz prędko mi się to znudziło. Ułożyłem wygodnie głowę na poduszce. Nie mogłem zasnąć po głowie wciąż krążyło mi pełno myśli. Zastanawiałem się nad tym co wydarzyło się dzisiaj. Lekko się uśmiechnąłem. Włączyłem muzykę i założyłem słuchawki, to zawsze mi pomagało. Po dłuższej chwili oczy zaczęły mi się kleić, w końcu zasnąłem.
~~Rano~~
Obudziły mnie promienie słoneczne wpadające przez okno. Przeciągnąłem się, a Demon wskoczył na łóżko i domagał się pieszczot. Wstałem i poszedłem wziąć krotki prysznic. Ubrałem luźne jeansy i czarną koszulkę z krótkim rękawem, na to założyłem szarą bluzę. Lekko ospały zszedłem do stołówki na śniadanie. Wziąłem jedzenie i od razu zająłem wolne miejsce obok Sel.
- Cześć - uśmiechnąłem się.
- Hej, jak tam sylwestrowy nastrój! - zapytała.
- Okey, a tam? - spojrzałem na nią.
Sel? Postaraj się odpisać jak najszybciej ^ω^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz