czwartek, 29 grudnia 2016

Od Malii Cd. Jackson'a

- Koniec z naciąganiem. -powiedziałam po czym się uśmiechnęłam

Znalezione obrazy dla zapytania malia hale gif

Chłopak wywrócił tylko oczami. Zabrałam się za picie mojej kawy. Była pyszna, a ciasto jeszcze lepsze.

~*~

Gdy skończyliśmy, był czas na powrót do uniwersytetu. Nie trwało to zbyt długo. Przy wysiadaniu, jak zwykle Jackson otworzył mi drzwi. Wyszczerzył się szeroko, a ja poczułam jak się rumienię.
Chłopak odprowadził mnie pod drzwi mojego pokoju.
- Widzimy się później? -spytał
- Nie... -powiedziałam, na co chłopak zrobił pytającą minę - widzimy się teraz. -otworzyłam drzwi
Złapałam chłopaka za rękę i wciągnęłam do pokoju. Usadziłam go na łóżku i powiedziałam
- Poczekaj chwilę.
Podeszłam do torby obok biurka i złapałam jedną z płyt, po chwili stałam już koło telewizora. Uruchomiłam DVD, a film zaczął działać.
- Chciałeś kino, ale myślę że film nie będzie taki zły. Jest dość nowy, więc może jeszcze nie oglądałeś. -mówiąc to uśmiechnęłam się i wzruszyłam ramionami
Przysiadłam się obok chłopaka...

<Jackson?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz