środa, 28 grudnia 2016

Od Seleny cd. Ashton'a

 Nie chcę wrócić do nałogu. Chociaż jeden papieros nie oznacza, że do tego wrócę. Prawda?
Niepewnie skinęłam głową, a chłopak podsunął mi paczkę.  Wyjęłam jednego z paczki i przyłożyłam do ust. Wzięłam od Ashton'a zapalniczkę i podpaliłam papierosa. 
Zaciągnęłam się mocno i poczułam jak dym wypełnia moje płuca. Tak dawno tego nie czułam i dopiero zrozumiałam jak bardzo mi tego brakowało. Po chwili spokojnie go wypuściłam.


- Czyli to nie twój pierwszy raz. - Uśmiechnął się szeroko Ash.
Kiwnęłam przecząco głową i delikatnie się uśmiechnęłam. 
- Miałam problem z... zaciąganiem się. Przez długi czas mnie uczyli, aż w końcu wpadli na pomysł z wymienianiem się dymem. Cóż.. dzięki temu się nauczyłam. - uśmiechnęłam się delikatnie do wspomnień.
- Przecież to nie jest trudne. - zmarszczył brwi.
- Dla mnie było - zaśmiałam się cicho. 
Dopiero zauważyłam jak przez ten krótki czas zrobiło się ciemno. Wokół panował mrok oświetlany delikatnie przez blask księżyca. 
Cholera. Cholera. Cholera.
- Em... już ciemno. Możemy wracać? - spytałam.


Ashton?
wybacz, że krótkie, następnym razem bardziej się postaram ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz