piątek, 30 grudnia 2016

Od Luke'a cd. Pain

- Ale twój. - Uśmiechnąłem się szeroko odwzajemniając jej pocałunek.
- Mój - powiedziała całując mnie w policzek - Mój - powtórzyła składając kolejny pocałunek tym razem na mojej szyi.
Powtarzała to co chwila za każdym razem składając pocałunki na mojej szyi i policzkach.
- Tylko mój. - Uśmiechnęła się szeroko całując mnie w usta.
- Tylko twój - spojrzałem jej w oczy - A ty jesteś tylko moja - szepnąłem.
Pain obdarzyła mnie jednym z jej najpiękniejszych uśmiechów i pochyliła się składając na moich ustach delikatny i zarazem bardzo namiętny pocałunek.
Dziewczyna oparła się o ścianę, a ja pochyliłem się nad nią.

- Kocham cię Pain - szepnąłem patrząc jej w oczy.
- Kocham cię Luke. - Uśmiechnęła się uroczo.
Złożyłem jeszcze jeden pocałunek na jej ustach, po czym położyliśmy się spać. Pain odwróciła się tyłem, a ja przytuliłem się do jej pleców.
- Tylko moja - mruknąłem całując jej ramię


Pain? ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz