czwartek, 29 grudnia 2016

Od Ashton'a CD Seleny

Ostatni raz spojrzałem w niebo.
- Jak chcesz? - uśmiechnąłem się.
Zgasiłem peta i spojrzałem na Selene, która zrobiła to samo.
Ruszyliśmy w drogę powrotną. Selena zachowywała się co najmniej dziwnie.
- Ej wszystko w porządku? - zapytałem.
- Taaak - powiedziała.
- Przecież widzę - spojrzałem na nią.
- No dobra....ale nikomu nie możesz powiedzieć! Ja...boję się...cie..ciemności - wyjąkała.
- Obiecuję milczeć - zaśmiałem się.
Wyciągnąłem telefon z kieszeni i włączyłem latarkę.
- Lepiej? -  zapytałem.
- Zdecydowanie - uśmiechnęła się.
Szliśmy, całą drogę rozmawialiśmy i śmialiśmy się. Selenie nie przeszkadzał lęk przed ciemnością. Po cichu weszliśmy do budynku akademii, żeby nikogo nie obudzić. Odprowadziłem Selene pod drzwi pokoju.
- To co....do jutra - lekko się uśmiechnęła.
- Hmmm, jutra - cicho się zasmiałem - Okey.
- Tak, jutra - odparła
Podszedłem bliżej do dziewczyny i chciałem ją przytulić na pożegnanie, lecz nie wiedziałem czy to odpowiedni moment.
Selena? Co zrobisz? xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz