czwartek, 29 grudnia 2016

Od Thomas'a Cd. Harry'ego

- Co Ty robisz? -spytałem unosząc jedną z brwi
- Witam się z braciszkiem!! -powiedziała podekscytowana i ucałowała w czoło Harry'ego.
- Nie mówiłeś, że masz taką ładną siostrę - powiedziałem z uśmiechem, a gdy dziewczyna na mnie spojrzała puściłem jej oczko.
Ewidentnie się speszyła i już po chwili przestała tulić chłopaka
- Quinlan. - przedstawiła się dziewczyna rzucając mi krótki uśmiech
- Thomas -mruknąłem
Po chwili do naszego stolika podszedł jeszcze ktoś. Poczochrał Harry'ego po głowie i przywitał się
- Cześć braciszku. - po chwili dodał - Jak ma na imię twój przyjaciel?
Spojrzałem na niego wzrokiem seryjnego mordercy, a chłopak lekko wybałuszył oczy.
- Thomas... -powiedziałem
Złapałem swój telefon i wstałem od stolika. Pokiwałem głową typowo dla pytajnika "Co to się odjebało? XD" i poszedłem po jedzenie.
Gdy wracałem zobaczyłem sytuację typową dla kłótni między rodzeństwem.. Kiedy podszedłem bliżej, przewidywalnie wszyscy ucichli. Usiadłem i spojrzałem po zbladniętych twarzach
- A wy nie jesteście głodni?

<Harry? Quinlan? Tiago?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz