czwartek, 29 grudnia 2016

Od Malii Cd. Jackson'a

- Kto tu kogo bardziej zaskakuje.. -powiedziałam uśmiechnięta i lekko przekrzywiłam głowę
- Oczywiście, że ja. -uśmiechnął się słodko
- To patrz... -powiedziałam jakbym rzucała wyzwanie
Złapałam chłopaka pod brodą i lekko do siebie przyciągnęłam, po czym pocałowałam. Jackson oczywiście odwzajemnił pocałunek.
Gdy już się od siebie "oderwaliśmy" powiedział przyznając mi rację
- Nigdy nie przestaniesz mnie zaskakiwać -po czym przeczesał dłonią włosy
Dokończyliśmy film w ciszy, więcej już nie komentowałam.
Jackson był tak zapatrzony, że nie zauważył kiedy wstałam po picie.
- Chcesz wody? -spytałam wyciągając w jego stronę rękę z butelką wody mineralnej

<Jackson? Sory, że takie krótkie, ale ten gif... <3 >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz