czwartek, 29 grudnia 2016

Od Belli cd. Noaha

Przeglądałam właśnie facebooka, kiedy moim oczom ukazała się wiadomość od Melisy. To ta moja prywatna dziennikarka. Tak na prawdę jest tylko moją przyjaciółką, ale uwielbiam 5SOS i chcę wiedzieć jak najwięcej. Otworzyłam wiadomości i to co zobaczyłam było niewybaczalne. Zobaczyłam masę zdjęć i informacji. Okazało się, że Pain jest jednak dziewczyną Luke'a. Jak ja nienawidze kłamstwa. Byłabym mniej wkurwiona gdybym nie zdąrzyła się w nim zakochać. Wzięłam wszystkie płyty, które kupiłam, a kupiłam ich bardzo dużo oraz plakaty, koszulki, kubki i wiele innych rzeczy z logiem 5 Second Of Summer i ruszyłam na korytarz. Rzuciłam sterte rzeczy na ziemię i wyjęłam pistolet. Zaczęłam strzelać w rzeczy i krzyczeć z wściekłości. Dzięki Steve, że mi go zostawiłeś bo niemiałabym jak się zrechabilitować. W końcu skończyły mi się naboje, więc rzuciłam broń i zaczęłam wrzeszczeć. W końcu jedne z drzwi się otworzyły, a ja w tym czasie próbowałam się uspokoić. Nie zwróciłam uwagi na osobę podchodzącą do mnie. Zaczęłam płakać, głośno płakać. Egh.. pieprzony okres. Zjadłabym coś słodkiego. I wybrałabym się na plaże...

Noah? Brak weny...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz