środa, 28 grudnia 2016

Od Pain cd. Luke'a

Um... co?
Nie, chyba się przesłyszałam. Jestem taka śpiąca, że wszystko zaczyna mi się mylić. Chwila. Czy on mnie przed chwilą nazwał... swoją księżniczką? 
Dziewczyno, masz omamy. Pozegnaj się i śpij. Jutro zapytasz o co chodziło.
Ale nie. Moja ciekawość mi na to nie pozwalała.
- Co? - zdołałam w końcu wydusić z siebie to jedno, krótkie, znaczące słowo. Nie, przecież na pewno źle usłyszałam... może to on nazwał Nicole swoją księżniczką, powiedział, że odwiezie mnie do akademika i po nią wróci...?
- Pain... - zaśmiał się lekko. 
- No to... żałuję, że tego nie widziałam. Przepraszam, wszystko mi się myli, jestem zmęczona... - westchnęłam ciężko.
- oczywiście. Dobranoc... - nie dosłyszałam ostatniego słowa, jednak chłopak zbliżył się do mnie, delikatnie objął w talii i pocałował w policzek.

Luke? <333 XD Pain śpiąca nie koduje co się do niej mówi, wybacz XDDD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz