piątek, 30 grudnia 2016

Od Luke'a cd. Pain

*tak wiem, że wczoraj był poniedziałek, a dziś jest piątek, ale Luke bardzo chciał już pisać o Sylwestrze XD*

- Czy dzisiaj jest piątek? - spytałem zaspany.
- Tak.
- A jutro jest Sylwester?
- Mhm.
- Zapomniałem ci powiedzieć, że moja mama nas zaprosiła. - Uśmiechnąłem się - Chciałabyś pojechać?
- Um.. chyba.. ale ja się boję twojej mamy - powiedziała poważnie po czym zaczęła się śmiać.
- Nie masz powodów, żeby się bać. Na pewno cię polubi.
- Gdzie mieszkasz?
- W Londynie, z chłopakami.
- Luke? A gdzie mieszka twoja mama? - spytała marszcząc brwi
- W Sydney. - Uśmiechnąłem się.
Dziewczyna zrobiła wielkie oczy przez chwilę dokładnie się nad tym zastanawiając. Musielibyśmy wylecieć dziś wieczorem. Selena uznała, że jak ja polecę to ona też, a jak nie to zostanie. Moi starsi bracia też tam będą.
- Jeżeli chcesz, możemy zostać tutaj. - Odgarnąłem kosmyk włosów z jej twarzy - Nie ma problemu. - Uśmiechnąłem się.

Pain?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz