czwartek, 29 grudnia 2016

Od Luke'a cd. Pain

- Kocham cię - mruknąłem pogłębiając pocałunek.
- Też cię kocham - Uśmiechnęła się uroczo. - Bardzo, bardzo mocno.

Cholera. Jak ja ją kocham.

Nigdy nie byłem tak naprawdę zakochany. Nigdy nie czułem się tak jak teraz. Byłem tak cholernie szczęśliwy.
Po chwili zauważyłem, że schodzi się coraz więcej dziennikarzy, więc szybko odjechałem zanim zagrodziliby nam drogę.
~~~
Było już dość późno, gdy zaparkowałem samochód pod akademikiem. Wysiadłem szybko i otworzyłem Pain drzwi.
- Jaki dżentelmen - zaśmiała się.
Złapaliśmy się za ręce i udaliśmy do środka. Poszliśmy prosto do mojego pokoju.
Gdy weszliśmy do środka Pain zdjęła buty i rzuciła się od razu na łóżko wyjmując z kieszeni telefon.
Położyłem się obok niej, a ona spojrzała na mnie z uśmiechem.
- Droga zajęła nam chwilę, a oni już zdążyli opublikować zdjęcia.- Podała mi swój telefon.
Na zdjęciu znajdowaliśmy się my w samochodzie oraz w kolejce do kina. Nagłówek brzmiał "To już nie tylko przyjaźń! Prawdopodobnie Luke Hemmings ma nową dziewczynę!". Cieszyłem się, że chociaż nie napisali tam żadnych głupot, mimo to i tak przeszkadzało mi trochę wtrącanie się w moje prywatne życie. Po przeczytaniu całego artykułu oddałem Pain telefon i przysunąłem się bliżej niej. Dziewczyna uśmiechnęła się szeroko całując mój policzek i odwróciła się tyłem do mnie. Przytuliłem się do jej pleców i splotłem razem nasze palce.
- Wiesz, że dzisiaj już nigdzie cię nie puszczę? - mruknąłem muskając wargami skórę jej szyi.

Pain? ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz