czwartek, 29 grudnia 2016

Od Ashton'a CD Seleny

Wszedłem do pokoju. Demon od razu do mnie podbiegł, pogłaskałem go po głowie. Wziąłem telefon oraz słuchawki i rzuciłem się na łóżko. Po chwili jednak światło zgasło. Pomyślałem, że żarówka się spaliła. Poszedłem do łazienki, tam także lampa nie działała. Nie ma prądu, a na zewnątrz jest ciemno. - Cholera - pomyślałem. Wybiegłem z pokoju i pobiegłem do Sel. Wszedłem, wręcz wparowałem do środka.
~~~~
Selena leżała na podłodze. Uklęknąłem przed dziewczyną.
- Selena - powiedziałem.
Dziewczyna spojrzała na mnie, oczy miała napuchnięte od płaczu. Pomogłem jej wstać i mocno ją przytuliłem.
- Spokojnie, Sel - szepnąłem.
W tym momencie usłyszałem, że ktoś otwiera drzwi. Odwróciłem głowę i zobaczyłem chłopak. Byłem lekko zmieszany, chłopak zpiorunowałmnie wzrokiem. Podszedł bliżej, a ja odsunąłem się od Seleny.
- Wszystko ok? - zapytał dziewczyny.
Sel skinęła głową i wzrokiem powędrowała do mnie.
Sel? ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz