czwartek, 29 grudnia 2016

Od Jackson'a cd. Malii

- Zaskakujesz mnie - mruknąłem z uśmiechem.
Dziewczyna uśmiechnęła się szeroko. Po chwili film się zaczął.
- Czy to jakieś romansidło? - spytałem marszcząc brwi.


- Oglądaj to się dowiesz. - Wywróciła oczami.
Okazało się, że film jest o wilkołakach i wampirach. W sumie całkiem lubiłem takie klimaty, a Malia po chwili zaczęła zachwycać się głównymi bohaterami. 
- Jejku, jaki ten wampir jest przystojny - westchnęła - Ale ten wilkołak.. mmm..
Wywróciłem oczami na jej "wyznania".
- Ja tam wolę wilkołaki - zaśmiałem się. 
- A ja nie wiem, jedne i drugie postaci są super.
- Też jestem wilkołakiem - powiedziałem poważnie powstrzymując śmiech.
- Oczywiście - zaśmiała się.
- Nie wierzysz mi? 
- Jakoś niezbyt. - Wykrzywiła usta w szerokim uśmiechu.
- Jestem jednym, z nich, naprawdę - zacząłem się śmiać 


Malia? wiem, że kochasz ten gif XD <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz