czwartek, 29 grudnia 2016

Od Luke'a cd. Pain

- Przeszkadza ci to? - mruknąłem w jej usta.
- Jeżeli nie będą kłamać, to nie - uśmiechnęła się - Twoje fanki mnie zabiją.
- Pokochają cię, zobaczysz - uśmiechnąłem się ponownie ją całując.
- Zauważyłeś, że od rana cały czas się całujemy? - zaśmiała się.
- Nie przeszkadza mi to. - Uśmiechnąłem się szeroko i cmoknąłem ją w usta.
Nawet nie potrafię opisać tego jak czułem się w tym momencie. Mając przy sobie Pain czułem jakbym miał w ramionach cały świat.
- Moja mama cię polubi. Powiedziała, że niedługo przyjedzie w odwiedziny - Wziąłem ją za rękę i ruszyliśmy w stronę mojego pokoju.
- Chcesz mnie z nią poznać?
- Chyba powinna poznać moją dziewczynę - powiedziałem, a Pain zatrzymała się - Co?
- Nic - odpowiedziała uśmiechając się - Po prostu nazwałeś mnie "swoją dziewczyną" i to.. em.. to zabrzmiało tak.. fajnie - wyjąkała.
Zbliżyłem się do niej łapiąc ją za ręce. Spojrzałem w jej piękne czarne oczy i wiedziałem, że już nie będę mógł oderwać od nich wzroku.
- Może masz ochotę pojechać do kina? - spytałem.

Pain, księżniczko? ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz