czwartek, 29 grudnia 2016

Od Thomas'a Cd. Harry'ego

- Ja tam chciałbym mieć rodzeństwo.. -westchnąłem
- N-nie ta-takie jak o-o-oni.. -wymamrotał załamanym głosem
- Nie ważne jakie. Byle by było.. -powiedziałem i zabrałem się za jedzenie

~*~

Gdy skończyliśmy jeść powiedziałem do Harry'ego
- Chodź odprowadzę Cię do pokoju.
Chłopak z lekkim zawahaniem się zgodził. Gdy mijaliśmy jego siostrę, zrobił się niemalże purpurowy.
- O co chodzi? -spytałem
- Emm... yy... o n-nic... -wydukał i podrapał się po głowie
- Dobra jaki masz numer pokoju? -spytałem, na co chłopak szybko odpowiedział, że 44
Odprowadziłem go pod same drzwi.
- Nara. -rzuciłem krótko, na co chłopak odpowiedział...
- Pa... - ...i zniknął w swoim pokoju
Nim poszedłem do mojego pokoju, wyszedłem zapalić. Stanąłem pod drzewem i wyciągnąłem paczkę. Odpaliłem papierosa i wziąłem dwa głębokie buchy, po chwili kogoś za sobą usłyszałem i natychmiastowo odwróciłem się na pięcie..

<Ktoś jakiś? A może nawet Harry? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz