piątek, 30 grudnia 2016

Od Luke'a cd. Pain

- Zły Luke - zaśmiałem się.
Dziewczyna składała pocałunki na mojej szyi, a ja posadziłem ją na komodzie stojącej przy drzwiach.
- Nie mam zamiaru cię stąd wypuścić - mruknąłem, gdy przeniosła swoje pocałunki na moje usta.
- Ale nawet nie mam ze sobą piżamy!
- Dam ci koszulkę - uśmiechnąłem się.
- Nie mam szczotki do włosów.
- Mam grzebień. - wyszczerzyłem się.
- Niech ci będzie. - Wywróciła oczami i uśmiechnęła się szeroko.
Pocałowałem ją i podniosłem, a ona owinęła nogi wokół mojego pasa.
- Nawet nie wiesz jak ucieszyła mnie twoja odpowiedź - mruknąłem robiąc jej kolejną malinkę na szyi.
Dziewczyna zaśmiała się uroczo i po chwili opadliśmy na łóżko.
- Idę wziąć prysznic. - Uśmiechnąłem się i całując ją w policzek udałem się do łazienki.
~~
- Luke! Ta koszulka będzie za krótka! - Wywróciła oczami.
- Ojj przestań - zaśmiałem się.
- Ledwo zakryje mi tyłek!
Zaśmiałem się i wyjąłem z szafy inną koszulkę.

Wcale nie wziąłem specjalnie najpierw tej krótszej. Wcale.

Pain? xD <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz