czwartek, 29 grudnia 2016

Od Pain cd. Luke'a

- Czy ty... czy ty też coś do mnie czujesz? - zapytał cicho.
Odsunęłam się od niego delikatnie i spojrzałam głęboko w jego niebieskie, hipnotyzujące oczy, w których jarzyła się miłość jak i nadzieja. Przez chwilę zastanowiłam się, co, a może jak odpowiedzieć na to pytanie.
- Na to wygląda. - uśmiechnęłam się uroczo.
W tej chwili chłopak jeszcze raz zbliżył się do mnie i zaczął mnie całować.
- Heh. Czyżby gazety przepowiadały przyszłość? - szepnęłam uśmiechając się delikatnie. Tak wspaniale było znajdować się w objęciach chłopaka, w którym tak beznadziejnie się zakochałam.
I pomyśleć, że poznaliśmy się przypadkiem. I gdyby nie stwierdził, że musi odpocząć od tego wszystkiego, nigdy byśmy na siebie nie trafili.
Czyżby przeznaczenie?
- Niewykluczone. - wymruczał składając lekkie pocałunki na mojej szyi.
Opuściłam powieki czując, że moje serce nie ma zamiaru zwolnić. 

Luke? <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz