piątek, 30 grudnia 2016

Od Luke'a cd. Pain

- Oczywiście, że tak - wywróciłem oczami i uśmiechnąłem się szeroko - A nawet jeśli nie, to i tak tu nie przyjdą - mruknąłem muskając ustami jej szyję.
Postanowiliśmy obejrzeć jeszcze jakiś film, więc wziąłem laptopa i zacząłem szukać. Pain namówiła mnie na "Szkołę uczuć".
Nie potrafiłem nawet skupić się na filmie, gdy trzymałem Pain w swoich ramionach. Ciągle nie mogę przyzwyczaić się do tego, że.. ona jest moja.
Pain leżała z głową opartą na moim torsie, a ja rysowałem palcami kształty na jej plecach. Czułem się tak.. niesamowicie mając ją przy sobie. W tak stosunkowo krótkim czasie zdążyłem całkiem stracić dla niej głowę.
~~~~
Gdy film się skończył po policzkach Pain spłynęło kilka łez wzruszenia. Od razu starłem je i delikatnie pocałowałem ją w usta. Gdy przejechałem dłonią wzdłuż jej talii, na co aż podskoczyła i zaczęła się śmiać.
- Przestań, to łaskocze - zaśmiała się.
Uniosłem brwi i uśmiechnąłem się szeroko zaczynając ją łaskotać
- Luke! Proszę! Przestań! - śmiała się próbując przybrać gniewny ton głosu.
Jej śmiech był taki uroczy. Tak samo jak jej uśmiech.
Gdy już postanowiłem jej odpuścić pocałowałem dziewczynę w czoło na co się uśmiechnęła.
- Zostań ze mną - pochyliłem się nad nią.
- Przecież nigdzie się nie wybieram.
- Zostań ze mną dzisiaj na noc. Nie chcę spać sam - mruknąłem odgarniając włosy z jej twarzy.

Pain? ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz