czwartek, 29 grudnia 2016

Od Luke'a cd. Pain

Bałem się. Cholernie się bałem, że Pain nie odwzajemni moich uczuć. Gdy spytała, czy ją kocham oczywiście znałem odpowiedzieć, ale nie potrafiłem wydusić z siebie tych dwóch słów.
Nie przyznałem wcześniej przed sobą, ze ja kocham, bo.. nie wiedziałem. Wiedziałem tylko, że lubię ją o wiele bardziej niż koleżankę.
- Na to wygląda. - Uśmiechnąłem się delikatnie.
Luke! Teraz, albo nigdy.
Podszedłem bliżej i objąłem ją w talii delikatnie przyciągając do siebie. Odgarnąłem kosmyk włosów z jej twarzy i zbliżyłem się do niej. Na początek lekko musnąłem jej wargi i.. pocałowałem. Dziewczyna nie zareagowała i dopiero po chwili odwzajemniła mój pocałunek.



Byłem cholernie szczęśliwy w momencie, gdy Pain nie odepchnęła mnie i odwzajemniła pocałunek. Przeniosła ręce z moich ramion na moje policzki przyciągając mnie bliżej. 
Przeniosłem pocałunki na jej policzek i zjechałem z nimi aż do szyi. 
- Pain? - szepnąłem.
- Tak Luke? 
Podniosłem wzrok i spojrzałem w jej oczy.
- Czy ty.. czy ty też coś do mnie czujesz? 


Pain? ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz