wtorek, 29 sierpnia 2017

Odejście!

Z dniem dzisiejszym żegnamy Save


A oto list od kierującej postacią:

''Witajcie!
Przeżyłam wiele, mimo tego, że długo tu nie byłam. Morgan University jest cudownym blogiem, tak samo jak ludzie z chatu. Szybko się zaklimatyzowałam, ludzie zaakceptowali mnie. Tak więc, niby wszystko takie wspaniałe, ale czemu Savuś odchodzi? Oh, od pięciu lat, czyli od początku mojego blogowania, były wilki oraz psy. Może jest to dziecinne, jednak to cała ja. Ludzie są fajni, jednak w głębi duszy jestem zwierzęciem. Czy ważne, czy wilkiem czy psem? Jeden przodek. Pozdrawiam ciepło Coleła, zobaczymy się na Pack of Pardise zią. Lewisa, która jest dziewczyną, a ja myślałam, że chłopakiem(pozdro bro XD). Morelkę, taką słodziachną Flaterszaj, oraz jej kumpla, Ninje. Tego cudaśnego królika. Selly, mój ty Milo, który mi spierdzielił. No i jeszcze pan Ryan. Uznajmy, że Savuś odjechała z króliczkiem na fiszce w kierunku zachodzącego słońca, dobrze słońce? Londyn był wspaniały, jednak wszystko się kończy. Mój czas tutaj również. Powiem tyle, Morgan University jest blogiem godnym polecenia. Dziękuję za czas spędzony razem!
~Save, Savannah, Savuś:3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz