czwartek, 27 lipca 2017

Selekcja

Nie ma się co rozwijać, bo po tytule każdy wywnioskuje o co chodzi. Na dole więcej informacji ↓

Małe wytłumaczenie dla tych którzy przechodzą selekcję na naszym blogu pierwszy raz:
Po co to? Co ma to na celu?
Ma to na celu sprawdzenie kto jeszcze tutaj zagląda, a kto olewa akademię, a jego postać bezczynnie "leży" w zakładce.
Postaci nieobecne nie są usuwane z bloga!
W komentarzach po tym postem piszecie imię i nazwisko postaci. Jeśli nie macie gamila i nie macie jak zgłosić się pod postem - piszcie na howrse do graczki Arbuz :3
Macie czas do czwartku (czyli do 03.08). Po tym terminie postaci, które się nie zgłosiły zostaną usunięte z bloga. 

27 komentarzy:

  1. Harry Styles, Niall Horan, Matthew Campbell

    OdpowiedzUsuń
  2. Emma Wilder, Lewis Draxler, James Loss, Miles Young

    OdpowiedzUsuń
  3. Edward Erlic, Caroline Jäger, Luciel Mccrory

    OdpowiedzUsuń
  4. Victoria & William Grant

    OdpowiedzUsuń
  5. Maxim Coldrey, Alexs Watherfield, Bonnie Watherfield

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja i moja trójka wspaniałych - Hailey O`brien, Isabelle Mortensen, Joshua Sellbærg + jeden najwspanialszy Zain Malik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzeczne dziecko <3 już miałam pisać za ciebie!

      Usuń
    2. Dziękuję za docenienie. Tak się o mnie martwią ♥

      Usuń
    3. Tak się martwią? A od kiedy miłość twojego życia występuje w liczbie mnogiej?!

      Usuń
    4. Przepraszam, już się poprawiam... Tak się o mnie martwi kochanie moje. Lepiej?

      Usuń
    5. Oczywiścież, że lepiej *udaje wielce obrażoną*

      Usuń
    6. Mogę tobie obiecać, że jakoś Ci się odpłacę za tą pomyłkę ♥

      Usuń
    7. Proszę tylko bez dwuznacznych propozycji na forum publicznym (czekam ❤)

      Usuń
  7. Nikitta Corssa, Leon Corssa i Casper Street zgłaszają się!

    OdpowiedzUsuń
  8. Charlotte Reynolds & Maya Trottier zostają.
    Ruth Fitz można usunąć ze względu na małą ilość czasu jaką mam do dyspozycji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, nie mam na nią pomysłu i pewnie zostanie zastąpiona przez inną, nową.

      Usuń
  9. Quinlan Squarepants, Holly Shaunee Apostoleanu i Louis Tomlinson zostają

    OdpowiedzUsuń
  10. Scarlett Smith melduje się ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Antonina Dragosavljević

    OdpowiedzUsuń
  12. vito urie. Daniel howler. Eliot Alderson i Oli krafftag

    OdpowiedzUsuń
  13. Meq Loren... a Will'a chyba żegnam
    więc tylko Meq

    OdpowiedzUsuń
  14. Wasza księżniczka Marie zostaje. Tak łatwo się mnie nie pozbędziecie:----)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde a było tak blisko... (<333 he he)

      Usuń
  15. Charles Turner-Lewis, Graciana Cruciato, Alexander Fortesquieu, Heather Downriver, Veronica Sanchez

    OdpowiedzUsuń