wtorek, 27 czerwca 2017

Od Emmy C.D. Eliota

Leżałam cichutko, wsłuchując się we własny oddech. Czekałam, oczekiwałam czegoś bliżej nieokreślonego, ale chociaż niech odpisze. Właściwie to dziwne, że sufity zawsze są białe. Postanowiłam to zmienić, przynajmniej w tym pokoju, ponieważ miałam tutaj trochę zostać. A może zmienić to tylko jedno... Jednak
Eliot chyba też nie zamierzał na razie wyjechać. Dopiero po jakimś czasie telefon zawibrował. Chłopak wysłał mi zdjęcie słodkiego kociaka.
Skąd masz takie cudo?
Z drzewa hahaha
To po niego sobie podszedłeś, tak?
Tak, przepraszam...
Nie masz za co przepraszać! Jaki słodziak z tego kociaka... Dałeś już mu imię?
Jeszcze nie. Mam go dopiero kilka minut, nie przeceniaj mojej kreatywności ;)
Oj nie przeceniam, tylko doceniam, jak ciebie całego
Ale... dlaczego właściwie?
No człowieku. Przecież rozmawiasz ze mną, przybijasz żółwika, przytuliłeś mnie! Myślisz, że nie zdaję sobie sprawy jak wielkie kroki to dla ciebie?
Miło, że starasz się zrozumieć
Zawsze się będę starać <3
To też miłe... jesteś strasznie miła
Tylko dla wybranych, wyjątkowych osób, takich jak ty
Nie jestem wyjątkowy, tylko dziwny
Wyjątkowy - będący wyjątkiem, wyróżniający się niezwykłością; bardzo rzadki, szczególny, osobliwy; wychodzący poza przyjęte przepisy. Jakieś pytania?
Niby która część do mnie pasuje, oprócz ostatniej?
KAŻDA, jasny przekaz?
Chyba tak
To się cieszę, bo inaczej pójdę do ciebie i ci twarzą w twarz to wytłumaczę
Chciałbym powiedzieć, że czekam na to, ale tak naprawdę jestem przerażony na samą myśl...
Wiesz co? Ja chyba też... bo bałabym się, że cię do mnie urażę
Prędzej ja ciebie
Nieprawda
Prawda
Nie!
TAK
Nie i nie ma słowa, którymi mnie zrazisz, chyba, że mnie wyzwiesz, a nie wierzę, że byłbyś w stanie
Wyzwać? Ciebie? Chyba od bogiń i czystej dobroci
O Boże... O Boże... Bo ja tu się zaraz rozpłynę, albo pójdę do niego i zrobię największe głupstwo na świecie. Ten chłopak działa na mnie jak nigdy żaden... Boże... Ile bym dała, żeby móc teraz być obok niego, słyszeć te słowa wypowiedziane przed niego... Odwdzięczyłabym mu się tak pięknie i wreszcie był posmakowała tych jego cudownych ust i nie tylko... Emma... Emma ziemia, przestań! Ale on ma tak cholernie pociągające ciało! Szybko odpisałam, już dużo nie myśląc.
Za takie słowa z twoich ust mogłabym zabić

Eliot?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz