czwartek, 29 czerwca 2017

od Eliota cd Emmy

Kiedy Emma położyła rękę na mojej nie wiedziałem co zrobić. Nie był.. Nie nie lubiłem tego dotyku, był miły i.. Ona delikatnie masowała kawałek mojej dłoni kciukiem. Spuściłem wzrok na jej dłoń i zaciekawiony patrzyłem co ona dokładnie robi. Była blisko. Jej rękę i moje udo dzieliła tylko moja dłoń. OD dawna nikt mnie tak nie dotykał, nie był tak blisko. Chyba to oczywiste czemu. Wysunąłem drugą dłoń i delikatnie zabrałem nią rękę emmy z mojej ręki. Nie puszczałem jej jednak. Uniosłem wolną rękę i muskałem delikatnie każdy z palcy dziewczyny. Miała małe dłonie.  Niedługie paznokcie były nie pomalowane . Dopiero po chwili doszło do mnie co właśnie robię. Puściłem delikatnie jej rękę i podniosłem niepewnie wzrok. Patrzyła na mnie z lekko otwartymi ustami.
-P.. Przepraszam?-Nie wiedziałem co mam powiedzieć, nie wyglądała na złą że jej dotykałem ale wolałem ..
-Nie zrobiłeś nic złego, ba nawet przeciwnie, masz prawo mnie dotykać -uśmiechnęła się lekko. Pokiwałem głową w odpowiedzi  Delikatnie przeczesała włosy dłonią i zakręciła pasemko na palcu.
-Masz.. Masz ładne włosy -Wymamrotałem w zasadzie do podłogi i sięgnąłem do kota który właśnie skonczył jeść swój posiłek. Emi wdrapała mi się na kolana i zaczęła głośno mruczeć.
-Dziękuje, miałam z nimi trochę mieszane uczucia jak byłam młodsza..
-Czemu?-Podniosłem głowe i zmarszczyłem lekko brwi.
-Nie są .. Popularne i nie lubiłam ich, wiesz chciałam żeby były blond i proste-Posłała mi ciepły uśmiech.
-Takie.. Takie są ładne są twoje -Nie byłem dobry w mówieniu komplementów, nie moja wina. Ale naprawdę, patrząc na nią te włosy były wielką częścią jej osoby i były piękne.Kiedy zadzwonił telefon chwilę się nie ruszałem, podobało mi się to że siedzimy obok siebie i na siebie patrzymy. Sięgnąłem po dzwoniące urządzenie i odebrałem.
-Halo?
-Elioooot-Głosik Leny wesoło zabrzmiał w słuchawce.
-Hej..
-Są wakacje ! Dostałam nagrodę za naukę ! I wujek powiesił moje obrazki na ścianie ! Mówi że są ładne !
-Na pewno są..
-I za dwa dni cię zobaaaczeee
-Dokładnie.. Poznasz.. Poznacie Emme..
-A kto to Emma?-Podniosłem wzrok na dziewczynę, głaskała właśnie kociaka i patrzyła na mnie z lekkim uśmiechem.
-Bardzo.. Miła osoba, miła.. Cieszysz się?-Wymruczałem. Nie wiedziałem jak mam określić Emmę..
-TAAAAk-Po chwili zakończyła rozmowę obietnicą że ją zabiorę na lody. Odstawiłem telefon i podniosłem wzrok na dziewczynę. W głowie leciała mi jedna piosenka. Była tak.. Tak odpowiednia i nie opowiednia. Ponownie zgarnąłem telefon i wystukałem wiadomość do dziewczyny.
Im falling for your eyes but they dont know me yet.
Zabrzęczało jej w kieszeni ale nie wyjęła telefonu. Cały czas na mnie patrzyła w ten sposób.
Czemu ty mnie lubisz? Jaki w tym masz sens? Jestem brakiem sensu i zależności a ty cały czas do tego wracasz.. Ciągnie cię do chaosu mojej osoby.. Nie powinno tak być. A mnie ciągnie do ładu ... Do twojego piękna i dobra, tak też.. Nie zasługuję na kogoś takiego.
<emma? Piosenka to Kiss me - Ed sheeran>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz