środa, 21 czerwca 2017

od Eliota cd Emmy

Zamarłem pod drzwiami, jak można lubić moje oczy? Jak można lubić mnie? To nie ma sensu..
to nie tylko moje oczy.. To i jego oczy .. dlatego ich nie lubię.. .. Kliknij wyślij? Nie.. Nie wysyłaj Eliot.. Skasowałem wiadomość i otworzyłem sobie drzwi. Emma stała przy wejściu i się uśmiechnęła.. Eliot czy dasz z siebie dzisaj wszystko? Westchnąłem sam na siebie i usiedliśmy przed laptopem.
-Więc, myślałam nad Deadpoolem.. Film genialny i zabawny.. Ale trochę czarny humor.. Zgadzasz się?-Pokazała mi na ekranie opis i plakat filmu. Coś o superbohaterze.Kiwnąłem głową i usiadłem obok niej, nie była to odległość godna.. normalnych ale dla mnie wielka. Spokojnie oglądaliśmy film a ja zachwycony słuchałem docinek co do niektórych scen ze strony Emmy. Powoli rozluźniałem się i przyzwyczajałem do obecności drugiej osoby u mojego boku. Była.. Była słońcem. Jak dziwnie to nie brzmi to ona w pewnym ciepłem i pewną.. Jest pewna. Kolejna scena brutalnie ukazywała rozlew krwi i kopanie tyłków jakichś złych ludzi. To dziwne, kiedyś chciałem być taki jak .. taki dobry, walczyć ze złem, chyba każde dziecko tak ma? Nim się zorientowałem film się skończył, był zabawny a zakończenie było jednak typowo.. romantyczne? Para całuje się a w tle leci Careless Whisper(polecam). Podniosłem się po chwili z kanapy i patrzyłem jak Emma rozciąga się i podnosi.
-Fajny film.. -Mruknęła i nie zamykała laptopa, w tle cały czas leciała nam piosenka.
-Okay, dzięki za film! o jutra Eliot?-Emma się szeroko uśmiechneła i powoli odprowadziła mnie do drzwi.
-NIe ruszaj się..-Poprosiłem cicho a ona zamarła. Uśmiechała się dale. Powoli podszedłem do niej. Dajesz Eliot. Objąłem ją delikatnie i szybko przytuliłem, byłem okrpny w przytulaniu i dotykaniu ale po szybkim objęciu odsunąłem się i kiwnąłem głową.
-Do.. Dobranoc -Wymamrotałem i szybko wyszedłem z pokoju. Przytuliłem ją..
Miłej nocy.. Dobranoc!
Dzięki! Dobrze przytulasz :) To było miłe!
Cieszę się.. Nie byłem pewny czy mi sie to uda ale.. Patrz ! Nie umarło żadne z nas ;)
:D echh jutro lekcjeee nie chce mi sie :C
Głowa do góry ! 
Nie mam po cooo, nudy i nudyy
Aj tam, ciekawostki, można zawsze z kimś gadać prawda? Nie możesz na mnie mocno liczyć bo moje wypowiedzi mozna zapisać w ksiedze guinessa na stronie : najmniej wypowiedzianych słów za życia.
 XD okay okay, a ja co? Gdzie ja będę ??
Najwięcej uśmiechu w ciągu dnia ! Albo najwięcej kanapek zjedzonych na kolacji!
Głodna byłam ! I były mega dobre !
^.^ .
Nie wiedziałem jakim cudem uśmiecham się do ekranu, czy to źle że rozmowa esemesami wydawał mi sie tak łatwa porównując do rozmowy twarzą w twarz ?
<emma? suprajs?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz