środa, 31 maja 2017

od Vito cd Nikitty

Zamarłem, jej oczy były piękne, przypominały niebo wiosenne , dookoła kwiaty ,a niebe zero chmur i tylko błękit. Patrzyłem na jej twarz i głośno nabrałem powietrza.
-Muszę ci kupic zaciemnione okulary bo nie będę mógł się skupić na czym kolwiek z takimi cudami obok -Wyszeptałem a ona spuściła głowę. Pocałowałem ja w czoło i splotłem nasze dłonie, powoli ruszyliśmy a obiad. Dzisiaj serwowali kurczaka z warzywami i same warzywa. Spokojnie nabrałem sobie to co moje i czekałem na dziewczynę. Jej talerz był pusty i stała tępo patrząc na jedzenie. Westchnąłem i podniosłem jej talerz, powoli nawaliłem jej ziemniaków i warzywek.Do tego wziąłem kawałek ciasta, dzisiaj szarlotki. Postawiłem to na jej tacy i powoli ruszyliśmy do stoliku. Wszyscy sie na nas gapili, nie wiedziałem czemu... Usiadłem niepewnie przy stole i to samo zrobiła dziewczyna, powoli jedliśmy czując na sobie spojrzenia, o co kaman? Nagle przzy stoliku pojawił się daniel.
-Nie wiedziałem że robisz takie coś  ! Ucz mnie mistrzu! -Puścił mi oczko a ja dale nie miałem pojęcia o co mu chodzi.
-daniel?
-Tak sex bombo ?
-Co sie.. O co chodzi ?
-Ktoś dodał filmik jak robisz jej striptiz. Rawrrr - mruknął i wygrzebał telefon z kieszeni, pokazał mi filmik. Był nagrywany z okna, moje całe ciało i czerwona patrząca na nie Nikitta.  Podniosłem na nia głowę, była bliska płaczu. Westchnąłem i złapałem ją za udo.Wyrwała się.
-Przestań, przecież to nic takiego, widać moje ciało, ja jestem goły i dziwnie się wyginam..-Starałem się jakos załagodzić sytuację.
-Wyglądam jak idiotka.. Nienawidzę się -Wyszeptała cicho . Złapałem ją mocno za ramie i objąłem ramieniem. Nigdzie nie idzie.
-Zniesiemy to, to nic złego wszystkie dziewczyny.. i jeden chłopak ci zazdroszczą.. A mi zazdrości cały świat -Starałem się, na prawdę..
<Nikitta?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz