poniedziałek, 22 maja 2017

od Vito cd Nikittuy

Noc spędziliśmy na całowaniu, nie chciałem .. Czegoś więcej. Miałem właśnie przyjemny sen o bieganiu po lesie kiedy szczekanie Kiry w moim śnie zrobiło się o wiele za głośne. Podniosłem się gwałtownie i nagle moje oczy napotkały oczy Nikitty. Co ona tu.. Zrobiła sie nagle czerwona i wybiegła z pokoju wcześniej zabierając książkę.. Ale ja jej nie przeczytałem! Jęknąłem i zebrałem się z łóżka. Kira siedziała obok i machała ogonem. Pokręciłem głową i poklepałem jej głowę.
-Co Mordko? Głodna ?-Nasypałem jej porcję jedzonka i poszedłem się myć. Kiedy udało mi ułożyć włosy jakkolwiek sensownie poszedłem z sunią na spacer. Nie rozumiałem dziewczyn w żadnym stopniu, jedna się do mnie dobiera .. Wiem że byłem gorący ale szanujmy się, a druga ucieka pomimo że wcześniej pokazywała mi się w stroju tak wyłuzdanym że mogła by iść na rurę.. No może nie rurę ale nie pogardził bym Lap dancem od tak ubranej osoby. Szczególnie nikity, nie rozumiałem wczorajszego wieczoru. Całowałem się z Leną ale myślałem o Niki, to porąbane. Westchnąłem i popatrzyłem w niebo, pogoda była piękna. Zebrałem się w sobie i poszedłem się uczyć. Jednak następne sprawdziany musiałem zaliczyć. Po południu zebrałem sie i wyszedłem z Kirą na spacer. W oddali zobaczyłem Nikitte. Stała i klikała coś w telefonie. Ruszyłem w jej kierunku ale nagle w jej kierunku zaczął biec jakiś facet. Spiąłem się, on .. I nagle dziewczyna była unoszona w powietrze. Głośno się śmiałą i przytuliła się do obcego. Ruszyłem szybko w kich kierunku.
-Łapy od niej -Warknąłem i dosłownie zderzyłem się z nim piersiami. Nikitta stała chwilę mocno oszołomiona.
-Ej HEJ Spokojnie Vito, Vito ! -Skarała się mnie odciągnąć.
-NIE dotykasz jej -Warknąłem a chłopak patrzył na mnie jak na idiotę.
-Nie mów mi co mam robić, moja siostra moja sprawa -Prychnął. Zamarłem.. Siostra? ZJEBAŁEM.
-emm. HEj?-Uśmiechnąłem się przepraszająco.
-Mhm.. Takie problemy -Powiedział w jej kierunku a ona pokazała mu język.
-Dobra to ja będę spadał.. Miłoego dnia?-Machnąłem głową i ruszyłem szybko do pokoju gdzie czekała na mnie Lena.
-Hejjjj
-mhm -Usiadłem przy biurku i starałem sie jakoś zapanować nad myślami.
-Co sie stałoo-Mruknęła i zaczęła masować mi lekko barki.
-NIc, po prostu .. Nic -Westchnąłem i starałem się robić lekcje.
<Nikitta?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz