poniedziałek, 22 maja 2017

od Vito cd Nikitty

Kiedy słuchałem kolejnego dowcipu o pierdach i defekacji popatrzyłem na dziewczynę, spała. Uśmiechnąłem się i powoli położyłem ją na boku, powoli zacząłem się zbierać ale wcześniej standartowo pogrzebałem jej w książkach. Zbrodnia i kara.. Biorę . Podszedłem do łóżka i przykryłem Nikittę całując ją we włosy. Potem powoli wycofałem sie z pokoju i ruszyłem do siebie. Jednak los planował dla mnie inne zakończenie tego dnia, chciałem czytać książkę zarąbaną dziewczynie do upadłego ale pod pokojem zastałem Lenę , stała wyraźnie zła.
-Hej -Pocałowałem ja w czoło zdziwiony.
-Gdzie byłeś?- Patrzyła na mnie wkurzona i zacisnęła wargi tak że straciła całkowicie usta.
-U Niki, rozwaliła sobie kostkę i musiałem ją zanieść do pokoju - Nie wdziałem w tym nic złego.
-U TEJ DZIWKI?-Podniosła głos i zaczęła się wkurzać.
-Cicho ludzie śpią, choć -Zabrałem ja do pokoju i usadziłem na łóżku. Patrzyła na mnie dalej zła i założyła w dość dobrze znany mi sposób ręce, była to pozycja "powiedz cos źle a zginiesz".
-Posłuchaj, wiesz że sie przyjaźnimy i chciał bym abyś była miła dla moich znajomych -Popatrzyłem na nią zły.
-A co u niej robiłeś?-Miała podejrzanie słodki głos.
-Gadaliśmy potem obejrzeliśmy film i usnęła -Westchnąłem gotowy na kolejny opieprz.
-och tylko film tak? Ona chce się z tobą pieprzyć ty idioto! -Warknęła i złapała mnie za koszulkę. Westchnąłem tylko i pozwoliłem jej sie pocałować. Odsunąłem się po chwili i cmoknąłem ją szybko w usta.
-Oj daj spokój, kochasz sie ze mną kłócić -Mruknęła i ponownie mnie pocałowała. Odsunąłem się i zacząłem mówić.
-Daj jej szansę, proszę?
-Jeden warunek
-Mhmmm-Czekałem spokojnie a ona usiadła po turecku na przeciw mnie.
-Nie spotykasz się z nią po godzinach
-Ale my się spotykamy w godzinach
-Trudno, albo ja albo ona
-Nie, nie ma takiego czegoś.
-Pfff, i tak w pewnym momencie wybierzesz mnie niż ją, popatrz na nas i powiedz kto ci sie bardziej podoba -Zapytała i podwinęła bluzkę. Patrzyłem na to ale w głowie miałem tylko obraz Nikity w stroju do akrobatyki, fuck. Pocałowałem szybko Lenę .
<nikita>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz