piątek, 26 maja 2017

od Vito cd Nikitty

Duma weszła do pokoju za mną. Odsunąłem się od dziewczyny i lekko odgarnąłem jej włosy z twarzy.
-Musisz się wyspać na jutro, wiesz sen dla piękna -Mruknąłem i odsunąłem się.
-Niee-Jęknęła i naparła na mnie swoim ciałem.
-Wrócisz z imprezy i ogarniesz myśli to możemy pomyśleć o jakimś szaleństwie teraz spać -Prychnąłem i padłem jej na łóżko. Wczołgała się obok mnie i wtuliła w moje ciało.
-Dobranoc -Mruknąłem jej do ucha a w odpowiedzi dostałem ciche mrukniecie. Brzmiała jak kotek..  Wsunąłem dłoń na jej plecy i powoli jechałem niżej, Kiedy moja ręka spoczeła na jej pośladku lekko go ugniotłem w dłoni.
-Vitoo -Mruknęła cicho wyraźnie zadowolona.
-Hmm ja nic nie robię przecież -Mruknąłem patrząc jak podnosi na mnie wzrok i jest cała zarumieniona.
-Vito -Pisnęła ciszej i zostawiła rozchylone usta. Pochyliłem się i ją pocałowałem. Powoli zassałem się na jej wardze i znów zjechałem ustami na jej dekolt. Jednak to mi nie starczało. Zacząłem kreślić językiem znaki na jej obojczyku i powoli ugryzłem jedno miejsce. Pisnęła głośniej.
-Coś nie tak -Zapytałem rozbawiony.
-Ni.. Nie wszystko ookay -mówiła cicho i przysunęła się jeszcze bliżej . Powoli kontynuowałem moje zajęcie. Poczułem jej dłoń we włosach , przyciągnęła mnie do pocałunku. Powoli smakowałem jej ust rozbawiony tym jak plastyczna i w zasadzie płynna zrobiła się pod moim dotykiem. Odsunąłem się po chwili i przytuliłem dyszącą dziewczynę.
-Vito -Pisnęła cicho i starała się poruszyć tak aby znów móc mnie pocałować.
-Dobrej nocy moja droga -Wyszeptałem w jej włosy i powoli słuchałem jak serce jej sie uspakaja. Usnęliśmy..
<Nikitta? takie troche ostrzejsze.. moje zdolnosci pisania XD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz