sobota, 30 grudnia 2017

Porządki

Wydaleni zostają:
Nijana, Valeria, Vivienne, Emily.
Powód: Nie napisanie żadnego opowiadania, brak jakiejkolwiek aktywności.



Odchodzą:
Maxim, Bonnie, Alex.
Powód: Brak czasu.
Pamiętaj, że zawsze możesz wrócić!


Rozstrzygnięcie eventu urodzinowego:
Cóż mogę powiedzieć. W łatwy sposób dało się przydzielić miejsca, więc poniżej macie tylko wykaz punktowy i miejsca z nagrodami (zostaną dodane w przeciągu dwóch dni).
Nikt nie wysłał nic kreatywnego, żadnej pracy dlatego tego nie liczymy.

Zain - 40ptk. za znaczki i 28ptk. za opowiadanie co daje ci łącznie 68/70 i tym samym zapewnia 1 miejsce! Gratulacje!
Nagrody: dodatkowy koń + wyższy poziom + 150 PD

Siłą rzeczy skoro Zain znalazł wszystkie znaczki reszta miejsc oparta jest tylko na punktach zebranych z opowiadań za bal.
Jakiekolwiek zażalenia do niego *chrząka nieznacznie*

Imanuelle -28ptk. za opowiadanie co łącznie daje 28/70 i tym samym 2 miejsce! Gratulacje!
Nagrody: dodatkowy koń + 100 PD

Anastasja - 23ptk. za opowiadanie co daje łącznie 23/70 i gwarantuje 3 miejsce! Gratulacje!
Nagroda: 70 PD

Oli - 19ptk. za opowiadanie co daje 19/70. 4 miejsce. Gratulacje!
Nagroda: 50 PD

Event zimowy:
Event zimowy nie jest wcale trudny. Mamy nadzieję, że jest (będzie) on dla was raczej przyjemny.
Chodzi o to aby opisać jak minęły święta i ferie zimowe postaci, którą sterujecie.
Ferie zimowe na blogu zaczynają się 03.01. i kończą 16.01. (z tą datą kończy się zimowy event).
Od was zależy w jakim dniu wszystko opiszecie.
Kolejną istotną rzeczą jest to, że możecie napisać ten event na dwa sposoby: w pojedynkę lub we dwójkę.
- w pojedynkę:
Opowiadanie min. 1000 słów. Jedno, długie opowiadanie, w którym uwzględniasz wszystko i dodasz odpowiednią etykietę oraz nagłówek posta.
- we dwójkę:
Rozumiem, że możecie mieć chęć wyruszyć na ferie z kimś z akademii, a więc wymieniacie między sobą opowiadania jak do tej pory tylko odpowiednio je oznaczacie. Warunek jest jeden - musicie tak sobie we dwójkę rozplanować pisanie aby każda z postaci napisała min. 3 opowiadania na temat ferii. Czyli łącznie min. 6 opowiadań.

Mam nadzieję, że napisałam to zrozumiale xd jest 23:07 i nie mam na to wpływu :')
W razie czego wiecie gdzie mnie szukać!

Jak oznaczać?
Przede wszystkim DAWAĆ ETYKIETY - Event Zimowy i OZNACZYĆ JAKOŚ TYTUŁ POSTA tak aby było wiadomo, że mowa o feriach.
Proszę ładnie o nie zapominaniu dodawania etykiet i odpowiedniego tytułu posta! Dziękuje! :)))

Nagrody:
Nad nagrodami myślało trochę osób, bo sama nie mam do nich nigdy głowy. Padały świetne propozycje i część z nich z przyjemnością wykorzystałam:

1 miejsce - wyjazd z akademii + wyższy poziom + 170 PD
2 miejsce - wyższy poziom + 150 PD
3 miejsce - koń + 90 PD

Dla każdego uczestnika - 50 PD.

Mam szczerą nadzieję, że weźmie w tym udział więcej osób niż w poprzednim. Łatwo to wpleść w opowiadania. Przynajmniej mi się tak wydaje cx

Postać Miesiąca:
Jak wiadomo postać miesiąca to osoba, która napisała najwięcej opowiadań w przeciągu miesiąca, które były kreatywne i porządnie napisane. A więc Postacią Miesiąca (Grudnia) zostaje:
 
ZAIN!
Gratulujemy! c:
+100 PD
Po kija ci tego tyle xd

Nocki Twórcze #1
Pod tym postem dajecie pomysły co to tego kiedy (jakiego dnia) i na jaki temat ma się odbyć pierwsza NT :)
Jeśli ktoś jeszcze czegoś na ten temat nie wie odsyłam tu → klik

3 komentarze:

  1. Wreszcie ktoś mi moje dziecię docenił ❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja skromność nie pozwala mi siedzieć cichutko, dlatego powiem - Ach, dziękuję za ten zaszczyt.
      A moje kochanie dumne? ♥♥

      Usuń
    2. Oczywiście, że dumne! Jak mogłoby być inaczej?

      Usuń