wtorek, 29 listopada 2016

Drodzy Uczniowie!

Pojawiało się kilka pytań, wątpliwości na temat owych Poziomów. W formularzu jest napisane, że dobyć je będzie można za pomocą ewentów, zadań. No i właśnie jakie zadania? Według mnie jest to trochę bez sensu, więc takowych zadań nie wprowadziłam. Ale za to jest inny, fajny sposób! Wczoraj razem z Marą wpadłyśmy na pomysł zdobywania Poziomów. Może od razu przejdę do rzeczy xd
Poziomy otrzymacie po napisaniu odpowiedniej ilości opowiadań.
Czyli:
Poziom zaawansowany - 15 opowiadań + opowiadanie o egzaminie/zawodach czy czymś w tym stylu
Poziom mistrzowski - 30 opowiadań + opowiadanie jak startujesz w jakiś mistrzostwach w barwach MU
Poziom olimpijski - 45 opowiadań + opowiadanie o tym jak startujesz w jakiejś olimpiadzie w barwach MU

I teraz nie chodzi o to, abyście pisali opowiadania na potęgę, byle jak, bo chce dostać wyższy poziom - o nie. Jak macie w pewnej zakładce opowiadania min. 120 slow (wiem ze nie zawsze to wychodzi, bo ja czasem też tak mam xdd)

Jak napisać to opowiadanie w której zdobywa się wyższą rangę?
Proste (przykład):
Tytuł: Od Alex'a - mistrzostwa Cambell (poziom mistrzowski)
Opis: *tu opisujesz co i jak, jak zawody, konie, ludzie, otoczenie*

Myślę, że to chyba na tyle w razie pytań - komentarze przevież po coś są nie? :P

~Cole & Mara

EDIT- Zapomniałam Wam powiedzieć jeszcze jedną rzecz! Zbliża się ewent mikołajkowy, a jak dołączy jeszcze pare osób (troche chłopaków xdd) to może jakiś bal na uniwerku się zorganizuje xdd

1 komentarz:

  1. Dawajcie jeszcze 4 chłopów i będzie bal jak talala. xddddd
    Ah te moje pomysły... Takie pytanko mam Cole... Egzamin z jazdy czy z przedmiotu szkolnego? (i tak biorę zawody dla Mary i Haru bo za 4 opka będę mogła)
    ~Mara & America

    OdpowiedzUsuń