niedziela, 6 maja 2018

Nowy Początek?!

Dzień dobry!
Z tej strony pewnie większości wam znana adminka Morela bądź Morelka. Jak zwał tak zwał. Przychodzę do Was z pewnym ogłoszeniem...
Jak pewnie wszyscy zauważyli, blog schyla się ku upadkowi, nawet bardzo. Wiem, że po części to moja wina i okropnie chciałabym Was za to przeprosić. Można powiedzieć, że trochę pogubiłam się po tym, jak Cole gdzieś zniknął... Jednak mam świadomość, że nie jest to żadne wytłumaczenie. Jedyne co to chciałabym Was prosić o wybaczenie i pomoc. Pomoc w ponownym rozruszaniu tego bloga.
Dopiero niedawno sobie uświadomiłam to, że ten blog jest po prostu częścią mego życia... Że nie potrafię od tak z niego zrezygnować... Że pragnę dalej walczyć o niego. Mam nadzieję, że są jeszcze tu jakieś osoby, które także chciałyby przywrócić mu lata świetności.
***
Na samym początku postanowiłam zorganizować swego rodzaju selekcje. Będzie polegała ona na tym, że do każdego członka bloga zostanie wysłana wiadomość z zapytaniem, czy nadal chcą być na blogu. Czy chcą pomóc przywrócić go do życia. Na odpowiedź będą dwa tygodnie. Będę czekała na nią dokładnie do 6 maja.
***
Kolejna rzecz, jaką postanowiłam, jest "rozsławienie" bloga. Wszystkich prosiłabym w miarę możliwości o reklamowanie go. Wysyłanie zaproszeń do znajomych, polecanie go innym. Sama oczywiście postaram się o zorganizowanie jak największej ilości współpracy z innymi blogami.
***
Następnie administracja. Mam tę świadomość, że sama nie dam rady poprowadzić tego bloga. Dlatego też zdecydowałam przeprowadzić "nabór" na moderatorów. Wszystkich chętnych prosiłabym o skontaktowanie się ze mną przez howrse-Tiago bądź maila - magicstory6@gmail.com
***
Mam nadzieję, że uda nam się to. Że aktywność na blogu powróci do czasów, gdy wszystko tu tętniło pełnią życia. Że uratujemy Morgan University.
Zróbmy to razem! Podarujmy temu blogu nowe życie!



2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń